آخرین اخبار

محمد مهاجری: آقای وزیر ارشاد مشکل خود شمایید!

محمد مهاجری یادداشتی نوشت: آقای وزیر! کار وزارت ارشاد با ۴۰۰ نیروی حزب‌اللهی که نه، با ۴۰۰هزارتا هم حل نمی‌شود. مشکل خود شمایید. صادقانه در دو سطر، استعفایتان را به رئیس جمهوری بنویسید و تشریف ببرید.

اشتراک گذاری
07 مرداد 1402
کد مطلب : 6453

محمد مهاجری: آقای وزیر ارشاد مشکل خود شمایید!

توازن/به گزارش رویداد۲۴؛ محمد مهاجری یادداشتی کنایه‌آمیز درباه اظهارات اخیر وزیر ارشاد درباره وارد کرن جوانان انقابی به وزارت ارشاد منتشر کرد.

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا در کانال تلگرامی خود خطاب به وزیر ارشاد نوشت:

گفته‌اید ۴۰۰ نیروی جوان حزب‌الله تا پایان تابستان وارد این وزارتخانه می‌شوند تا تغییر در بدنه به وجود آید.

احسنت به شما و مدیریت انقلابی‌تان. لابد از اول پاییز وزارت ارشاد چنان تحولی پیدا خواهد کرد که در تاریخ این سرزمین خواهند نوشت.

اما برادر بزرگوار در دوره آقای احمدی‌نژاد هزاران نیروی به تعبیر شما جوان حزب‌اللهی را وارد دولت و از جمله همین وزارت ارشاد کردند. اگر حوصله دارید بروید پرونده‌هایشان را از کارگزینی وزارتخانه‌تان بگیرید تا از سرنوشت آن‌ها مطلع شوید. خیلی‌هایشان مایه عبرت‌اند.

در جا‌های دیگر دولت هم از این نیرو‌ها آورده بودند. خنده‌دار است که بدانید بعضی از آن‌ها فقط استخدام شده بودند تا در سفر‌های استانی، پشت سر رئیس جمهور وقت، هروله کنند!

واقعاً این تشکیلات دولت قدرقدرت! نمی‌توانست از داخل همین وزارت ارشاد ۴۰۰ نیروی حزب‌اللهی که بتوانند در بدنه دولت تغییر ایجاد کنند، تربیت کند؟ با خودتان فکر نکردید وزارتخانه‌ای که باید برای تحولش از بیرون نیرو آورد، انحلالش بهتر از ادامه کارش است؟


بیشتر بخوانید: ۴۰۰ جوان حزب اللهی به زودی وارد وزارت ارشاد مى شوند تا در بدنه وزارتخانه تغییر به وجود آید


آقای وزیر! جسارتاً فکر نمی‌کنید آن ۴۰۰ نفر اگر آدم‌های باهوشی باشند، می‌آیند تا خود شما را هم جارو کنند؟ چه دلیلی دارد آن‌ها وزارتخانه را متحول کنند و پزش را شما بدهید؟ درواقع آن‌ها کار کنند و نانش را شما بخورید؟ مگر بیل توی کمرشان خورده که وزیر و معاون و مدیرکل را از بین خودشان انتخاب نکنند و شما و همه مدیران‌تان را نفرستند استراحت؟

لابد می‌گویید آن‌ها تجربه ندارند و مدیریت بلد نیستند. پاسخش روشن است. مگر شما بلدید؟ اگر بلد بودید که وضع وزارتخانه‌تان این نبود! شما حتی جرأت حمایت از چند هنرمند مملکت‌تان را ندارید. شما حتی جربزه ندارید در قضیه پلتفرم‌های نمایش خانگی، از حق قانونی وزارت ارشاد دفاع کنید و آن را به صداوسیمای ورشکسته نسپارید.

آقای وزیر! کار وزارت ارشاد با ۴۰۰ نیروی حزب‌اللهی که نه، با ۴۰۰هزارتا هم حل نمی‌شود. مشکل خود شمایید. صادقانه در دو سطر، استعفایتان را به رئیس جمهوری بنویسید و تشریف ببرید. دست‌کم ۱۰ نفر در همین جریان اصولگرا وجود دارند که بدون ۴۰۰ نیروی حزب‌اللهی هم می‌توانند وزارتخانه را اداره کنند و به آن آبرو ببخشند.

منبع: شبکه شرق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 2 =